Panel klienta vs. Panel Hostingowy. Panelem klienta nazywamy podstawowy panel dostępny z poziomu strony https://hoost.pl. W panelu klienta można sprawdzić podstawowe informacje o wykupionych usługach oraz domenach. Można też zmodyfikować swoje dane oraz zmienić pozwolenia na wysyłanie danych marketingowych zgodnie z RODO.
Główne funkcje panelu klienta :
"Usługi" - listuje pakiety wykupionych usług takich jak pakiety hostingowe START, STANDARD..
"Domeny" - listuje domeny utrzymywane przez serwery dns należące do hoost.pl
"Zgłoszenia" - tutaj można podejrzeć listę zgłoszeń/zapytań skierowanych do nas
"Faktury" - tutaj znajduje się lista opłaconych faktur i wystawionych faktur proforma
"Ostatnie wiadomości" - list to lista naszych wiadomości wysyłanych do wszystkich użytkowników, staram się tam umieszczać tylko ważne informacje które dotyczą wszystkich naszych klientów
Dodatkowo można dokonać zmian w swoim koncie klikając na rozwijane menu w prawym górnym rogu ( pod hasłem Witaj, <Twoje imię> ).
Możemy tam wykonać takie czynności jak:
"Edytuj szczegółu konta" - można tu zmienić swoje dane i zgody
"Kontakty subkonta" - można tu dodać dodatkowy kontakt który może nas reprezentować w takich sprawach jak "Ogólne","Usługi","Domeny","Księgowe","Techniczne"
"Zmień hasło" - zmiana hasła do panelu klienta (należy podać obecne)
"Historia wiadomości" - dostępna jest tutaj lista wszystkich wiadomości przesłanych przez hoost do klienta
- 1 Użytkowników uważa tą odpowiedź za użyteczną
Przeczytaj również
Powered by WHMCompleteSolution